Kamis, 10 Desember 2015

Khasiat dan Manfaat Jelly Gamat Gold G

Jelly Gamat Gold G adalah makanan tambahan kesihatan yang sangat disyorkan oleh pakar-pakar untuk menangani aduan gegaran secara semula jadi. Terdiri daripada ekstrak herba semula jadi gamat Stichopus variegatus spesies emas emas yang Manfaat Jelly Gamat Asli mengandungi banyak sebatian semula jadi yang mampu mempercepatkan gegaran penyembuhan. Dihasilkan dengan teknologi canggih 4x kaedah standard antarabangsa peringkat penyulingan supaya kesucian, kandungan dan sifat-sifat gamat emas jeli gamat g emas dijamin kerana ia telah bebas daripada bahan kimia dan bahan-bahan asing di dalam badan yang dilampirkan kepada timun laut.

Khasiat Jelly Gamat Asli Kompaun Chondroitin, Glucosamine sulfat glycosaminoglycans adalah bahan yang mampu antithrombogenik beku peredaran darah agar dapat menghadapi pelbagai aduan terhadap sendi dan saraf.

Selain saponin sebatian dalam gamat emas rahim juga dapat meningkatkan sistem imun, merangsang pembentukan sum-sum tulang, meningkatkan metabolisme tenaga, keletihan, menstabilkan gula dalam darah dan keseimbangan mengaktifkan enzim, menghasilkan sel-sel darah merah dan boleh mengatasi badan yang lemah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar